Subject: Vs: Küsimus/Ravimiregister ja ATC-kood - RINVOQ
From: Mailis Eelmäe <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Date: Wed, 3 Apr 2024 10:14:03 +0300

Tere

Aitäh kirja eest.

Ravimiamet kasutab WHO poolt väljastatud ATC klassifikatsiooni. Alates
01.01.2024 hakkas kehtima viimane uuendatud klassifikatsiooni versioon.
Muudeti toimeaine upadatsitiniib (upadacitinib) ATC koodi – vana kood oli
L04AA44 ja uueks koodiks omistati L04AF03
https://atcddd.fhi.no/atc_ddd_index/updates_included_in_the_atc_ddd_index/
atc_level_alterations/

Ravimiameti andmebaasis toimus versiooni vahetus 01.03.2024. Selle kohta
avaldasime ka teate oma kodulehel ning informeerisime erinevaid osapooli
e-kirja teel
https://ravimiamet.ee/uudised/muudatused-atc-klassifikatsioonis-0

Ravimiregistris on ravimi RINVOQ andmete juures uuendatud kehtiv ATC kood
L04AF03, SPCs on hetkel veel vana kehtetu kood.

Lugupidamisega

Mailis Eelmäe

Ravimiamet

ravimiohutuse osakond

ohutusjärelevalvebüroo spetsialist

Tel 737 4140

[email-masked]

Nooruse 1

50411 Tartu

www.ravimiamet.ee

Selles e-kirjas sisalduv teave (kaasa arvatud manused) on mõeldud
ametialaseks kasutamiseks ning seda võivad kasutada vaid e-kirja
adressaadid. E-kirjas sisalduvat teavet ei tohi ilma saatja selgelt
väljendatud loata edasi saata ega mis tahes viisil kolmandatele isikutele
avaldada. Juhul, kui Te olete saanud käesoleva e-kirja eksituse tõttu,
teavitage sellest koheselt saatjat ning kustutage e-kiri.

This e-mail and any attachments transmitted may contain confidential and
privileged information. If you are not the intended recipient, please
notify the sender immediately by returning the e-mail and permanently
deleting what you have recieved. Any dissemination or use of this
information by a third person without permission is prohibited and may be
illegaal.

From: Karbus, Kairit <[email-masked]
<mailto:[email-masked]> >
Sent: kolmapäev, 3. aprill 2024 09:06
To: Ravimiamet <[email-masked] <mailto:[email-masked]> >
Subject: Küsimus/Ravimiregister ja ATC-kood - RINVOQ

Tähelepanu! Tegemist on väljastpoolt asutust saabunud kirjaga. Tundmatu
saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

Tere!

Märkasime, et ravimil RINVOQ (upadatsitiniib) on ravimiregistris ja SPC-s
erinev ATC kood.

Kas oleks palun võimalik seda kontrollida.

Ette tänades

Kairit Karbus

Heade soovidega / Kind regards,

  _____

KAIRIT KARBUS

Regulatory Affairs Manager

Abbvie Estonia

AbbVie OÜ

Rävala pst.4

10145 Tallinn

Estonia

CELL         +372 5088264

EMAIL   <mailto:[email-masked]> [email-masked]

This communication may contain information that is proprietary,
confidential, or exempt from disclosure. If you are not the intended
recipient, please note that any other dissemination, distribution, use or
copying of this communication is strictly prohibited. Anyone who receives
this message in error should notify the sender immediately by telephone or
by return e-mail and delete it from his or her computer.

  _____